streda 14. novembra 2012

Odličovanie očí pre lenivé od Balea

Prajem krásny večer všetkým =)

S každým večerom prichádza aj odličovanie a starostlivosť o pleť.

Pred nedávnom som v DM-ke narazila na úžasnu vec, aspoň pre mňa lenivého človeka, ruku na srdce chce sa vám každý večer odličovať? No ale čo z toho , keď je to pre našu pleť potrebné.

Balea Augen Make-up Entfernerpads/ Balea tampóny na odlíčenie očného make-upu bez oleja

Je to asi tá najlepšia vec, čo som si v poslednej dobe kúpila.
Vyrába sa j vo verzii s olejom , no rozhodla som sa pre tú bez.




Balenie obsahuje 50 kúskov okrúhlych tampónikov, každý je navlhčený dostatočne na to, aby ste dali dole aj vodeodolný make-up.



Celkový dojem z balenia je veľmi dobrý, plastová krabička spĺňa to, aby tampóniky nevyschli. Mám ich otvorené síce len niečo cez týždeň, no všetky sú stále dostatočne vlhké.

Tampóniky obsahujú ošetrujúci komplex s aloe vera a extrakt z alantoínu a chráni pokožku. Neobsahujú alkohol ani minerálne oleje.

Po týždňovom používaní som snimi maximálne spokojná, jednoducho vyberiete tampónik prejdete klasicky po oku a je to =) Za cenu 1,29 e je to podľa môjho názoru výborna kúpa. Dajte si len pozor na to, aby ste vybrali jeden tampónik a nie viac, sú totiž celkom tenké.
Aby som nezabudla, ich vôňa je jemná nevtieravá, ako by kvety s čistotou, no neviem to popísať, ale je príjemná.

HODNOTENIE

BALENIE 5/5
FUNKČNOSŤ 5/5
VÔŇA 5/5
CENA 5/5

SPOLU 20b (VÝBORNÝ PRODUKT)

máte skúsenosti s už pripravenými odličovacími tampónikmi ? ako ste spokojné?
dakujem za komenty budem rada ak napíšete aj značky ktoré možno vy používate


Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára