streda 14. novembra 2012

superfine eyeliner pen od essence


Zdravím vás,

dnes sa pozrieme na očnú linku v pere, ktorá je síce skvelá, ale má svoje chybičky.

Essence má množstvo liniek na oči a ja som sa rozhodla práve pre túto, superfine linku v pere.
V promo letáčiku na jeseň/zima 2012/2013 si na strane 6 o nej môžete prečítať toto: dokonalé a precízne linky budú hračkou, dlho-trvácna a rozmazaniu odolná v ultra čiernej farbe. Je to odtieň 01 deep black, iný ale z tejto konkrétnej nieje.



Aj keď som sa dlho rozhodovala, vyhrala táto linka spomedzi všetkých práve pre jej veľmi tenký a dlhý aplikátor. Mám množstvo liniek s rôznymi hrotmi, ale takýto ešte nie. Pracuje sa snim celkom dobre, aj keď som zvyknutá si robiť hrubšie linky, je to oživenie pre mňa, nie vždy mám náladu na hrubé a s týmto hrotom urobím dokonalé obrysy viečka.



To, že je sľubuje ultra čiernu farbu o tom niet pochýb. čierna naozaj je sýta a je rovnako čierna na konci hrotu ako aj na začiatku. Po prvej aplikácii som bola na vážkach, či ju ale budem vôbec používať. Píše aká je dlho-trvácna a rozmazaniu odolná. Ach to áno keď sa jej ale nedotknú moje slzy. Našťastie sa to stalo doma inak neviem, čo by som robila. Sedela som nalíčena (minimálne 2-3 hodinky) pri telke, ach smutná scéna a moje linky sa dokonale zviezli aj so slzou na moje líca. Možno bola chyba si robiť "mini kleopatrie líčenie" s touto linkou a potom pozerať Modré z neba, kto vie. Pri gélovej linke od elfu sa mi toto totiž nikdy nestalo.




A nastal večer, čas odličovania. To bolo sĺz, to bolo bolesti. Linka nie a nie zísť dole. Ponad viečko ťahajúca sa linka išla pomerne dobre, no v kútiku oka nie a nie aby zmizla, ešte deň na to som tam mala modro fialovú šmuhu a to som použila odličovač na vodeodolný make up.

Pre vás som si pripravila ukážku, ako to vyzerá keď po linke "náhodou" prejdete prstami, rukou alebo niečím iným. Upozorňujem, že som ani veľmi netlačila. Jedným prstom som prešla v smere a druhým späť po spodnej linke.


Po dvoch hodinách som to šla odlíčiť:

I. prvá linka bola odličovaná odličovačom Oriflame 3in1 make up remover
II. druhá je odličovaná AVON conditioning eye makeup remover lotion ( vyživujúci odstraňovač očného makeupu/ krémový)
III. neodtraňovala som ničím pre porovnanie



A to je ruka a nie citlivé očné viečko, tj. na ruke aj keď pritlačíme nebolí to ako na viečku. Tkže dievčence, buď dobrý odličovač, alebo kresliť v jednom kuse tú istú linku, aby to nevyzeralo, že máte monokle, alebo najjednoduchšia vec nájsť lepšiu očnú linku, ktorá ide dole.

HODNOTENIE
BALENIE 4/5
FUNKČNOSŤ 2/5
KONZISTENCIA 3/5
CENA 3/5 (2,69e)

SPOLU 12b (PRIEMERNÝ PRODUKT)

máte s touto linkou skúsenosti? čím ju odličujete? budem rada ak napíšete =)

Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára