streda 14. novembra 2012

S Balea-ou v sprche I.

Prajem krásny deň,

dnes tu pre vás mám recenziu na gél na holenie a holiace strojčeky zn. Balea.

Bolo to kupované ešte v lete, ale nedá mi sa o tom nezmieniť, predsa len tieto produkty niesú potrebné len v lete =)


Tak poďme na holiaci strojček,

balenie je pekné farebné, letné nič sa mu nedá vytknúť, možno to že je to v sáčku a nie v plaste, či krabičke (to by bolo skladnejšie, tak sa mi sáčok potrhal).
Samotné žiletky sú pestré fialovo-modré klasicky z plastu.


ako ste si mohli všimnúť, je to limitovaná letná edícia
majú 3 čepielky (s menej ani nekupujem) a v jednom balení je 8 kusov
stálo to asi 2,80 e a tá cena ma veľmi zlákala, za 1 kus približne 35 centov no nekupto


Sú to žiletky na "jedno" použitie, ako každé toho typu ALE to jedno použitie napríklad u značky Gillette (ružové 3čepielkové) znamená jedna žiletka cca na 2-4 týždňe ale u tejto ? naozaj 1 POUŽITIE.
Je to niečo strašné, tupí sa rýchlosťou blesku, môžete pri druhom - (prinajlepšom) treťom použití drhnúť jak blázon chĺpky sa veselo usmievajú z vašej nohy.
Proste je to výrobok, ktorý ani za tu cenu nestojí..

Som rada, že je to limitka, nech sa už nestane, že nejaká naivná dušička si to kúpi a bude sklamaná ako ja, ani to nehodnotím nestojí to za to, proste aj keď na to narazíte a bude vás lákať krásny obal a nízka cena NEKUPOVAŤ!!!

a presuniem sa radšej ku gélu na holenie

Tomu niet čo vytknúť.
Príjemná konzistencia gélu, pekne drží a vonia, vôňa je svieža letná ovocno kvetinová.
Po oholení sa mi nevyhodili pupienky, nohy boli krásne hydratované a jemné (až som bola prekvapená).
Je určený na citlivú pokožku a podľa mňa to aj splnil, keďže nenechal žiadne následky, dokonca prekvapil krásne hladkou pokožkou. Objem je 150ml a vydrrží nie len leto =)

tak to zhrniem

HODNOTENIE

BALENIE 5/5
KONZISTENCIA 5/5
VÝSLEDOK 5/5
CENA 5/5 (cca 3e)
SPOLU 20b (ABSOLÚTNE VÝBORNÝ PRODUKT)

máte aj vy skúsenosti s týmto gélom na holenie ? aké používate vy? máte nejaký obľúbený ktorý by ste za nič nevymenili ?
:) budem rada ak napíšete :)


Ela
PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára