streda 14. novembra 2012

Get Big! Lashes

Ahojte,
Dnes by som Vám chcela predstaviť riasenku zo série get Big Lashes značky essence.
So sestrou zastávame názor, že vždy sa dá nájsť lacnejší variant dobrého produktu bez zmeny na kvalite. A to sa Vám snažíme dokázaťaj týmto blogom.


Keďže moja obľúbená špirála vypovedala službu, zašla som do DM na lov novej, aspoň takej dobrej, ako bola tá stará. Vyberala som si podľa hrúbky kefky a takisto aj podľa konzistencie. Zaujali ma hneď dve z rady get Big Lashes, ale keďže táto modrá je vodeodolná a stála len o 10 centov viac, rozhodla som sa pre ňu.
A teraz k aplikácii:
Na odlíčené riasy som naniesla špirálu v dvoch vsrstvách, teda najprv na horné mihalnice, na dolné a potom opäť na horné. Výsledok bol takýto:

ODLÍČENÉ OKO:


1. VRSTVA


2. VRSTVA


Ak nanesiete špirálu na ozaj odlíčené oko, nemôže sa stať, že sa Vám budú tvoriť hrudky na koncoch, ani sa riasy nebudú lepiť k sebe. Nedráždi oči a s kefkou sa narába veľmi dobre. Vydrží dlho a oči pôsobia jemne, riasy sú predĺžené, ale nie príliš, čiže je riasenka určená na bežné každodenné používanie :-) S touto kúpou som veľmi spokojná a dúfam, že sa mi podarí opäť takýto dobrý nákup.
 
Hodnotenie:
 
CENA 5/5 (okolo 2,50€)
VÝDRŽ 5/5 (viac ako 12 hodín)
KONZISTENCIA 5/5
BALENIE 4/5
 
SPOLU 19 bodov = VÝBORNÝ PRODUKT

pekný deň, Ika
 
PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára