streda 14. novembra 2012

Krémová očná linka od e.l.f.

Ahojte, zdravím všetkých =)

Dnes vám ukážem čiernu krémovú očnú linku od ELF

Po pravde, neviem prečo som si ju kúpila, možno pre tie všetky kladné komentáre na ňu, krásne balenie či proste vzájomnú príťažlivosť s touto malou čiernou (momentálne už viem, že aj zázračnou) krabičkou

jej balenie uchváti ako na pohľad tak na dotyk
ku gélovej linke je hneď v balení aj malý štetec na nanášanie (robí sa sním výborne) celé je to zabalené v papierovej škatuľke, po vybalení vyzerá takto

Odtieň Black 


Po otvorení som sa aj bála do toho priloženým štetečkom rypnúť, aby som nepokazila dokonalo hladký povrch no nakoniec som si povedala, že predsa len ho chcem používať, tak šup na to
takto vyzerala po cca 2 týždňoch



Zo začiatku sa mi to veľmi nepozdávalo- ako začať ? ako to namáčať ? ako nanášať ?
No a div sa svete hneď na prvý krát krásna rovná linka.

Poviem vám so žiadnou ceruzkou či perovou linkou som takú dokonalú linku neurobila.

Po asi pol roku používania vám to môžem len a len doporučiť





Nenašla som na tomto produkte nič zlé, no ak by som silou mocou mala tak to, že štetec by sa mal denne čistiť aspoň vlhčeným obrúskom, aby farba nezaschla v štetinkách, no myslím, že to nieje až taký problém ja to robím tak, že keď si ráno čistím tvár tak do toho istého tampónika otriem aj štetec

linku si môžete objednať na stránkach elfu pre SVK dokonca v 10 atraktívnych odtieňoch :)



HODNOTENIE

BALENIE 5/5
FUNKČNOSŤ 5/5
KONZISTENCIA 5/5
CENA 5/5 (4,49e)
SPOLU 20b (ABSOLÚTNE VÝBORNÝ PRODUKT)


PS: na oficiálnej (starej) stránke pri tejto linke som čítala takýto komentár

Od: kaba

Linku používam od konca februára každý jeden deň, je neskutočná a ja som jej našla aj druhé využitie :) Keďže mám čierne obočie, používam ju aj na dokreslenie obočia. je perfektná, pracuje sa s ňou lepšie ako s ceruzkou.... No, po necelých 8 mesiacoch každodenného používania mi vyschla, aj keď som ju riadne zatvárala... čo je škoda, lebo som asi iba v prvej tretine :( No nevadí, kúpim ďalšiu, však 4 eurá na ďalších 8 mesiacov je skvelá investícia :)

Chcem sa ku nej teda veľmi kladne vyjadriť nakoľko som si dneska všimla, že táto krémová očná linka sa má spotrebovať do 3 mesiacov !!! a tej slečne vydržala 8 ! takže ďalšia dobrá správa pre tie čo sa maľujú pomenej =)


Prajem vám krásny deň =)

Ela

a čo vy? aké máte skúsenosti s gélovými linkami ? s ktorou značkou ste spokojné ? =)

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára