streda 14. novembra 2012

eyebrow stylist set od essence

Prajem krásny aj keď u nás upršaný deň =)

Včera som si konečne kúpila tohto malého pomocníka na úpravu obočia, aj keď som váhala či klasickú ceruzku či tento set, zvedavosť bola väčšia a ja konečne vlastním set na úpravu obočia s dvomi farbami a 3 šablónkami.



Ako je vidno na obrázku eyebrow stylist set obsahuje 2 farby na obočie a jeden štetec na nanášanie farby.
Balenie je malé, praktické a cenovo veľmi prístupné. Farby sa od seba líšia dosť značným stupňom rozdielu odtieňa, čo môže spôsobiť to, že vám ani jedna farba nesadne. Nezúfajte. Ja som si ich napríklad miešala medzi sebou a výsledok bol geniálne prirodzený. Farba výborne farbí a netreba nanášať objemné množstvo. Je to niečo ako hustejší prášok resp. tuhší tieň na oči.

Pozrime sa teda na balenie...


v malej krabičke sú už ako som spomínala 2 farby, 1 štetec a 3 šablónky a 1 otváraci konspekt

Pár krát som už som videla takéto šablónky aj pri iných značkách no samostatne, toto ma zaujalo tým, že je to pri farbách a poviem vám ŠKODA, lebo ani jedna mi nesadla. Viem každý máme iné obočie no ja mám skoro podobné šablónke tak som dúfala, že bude rovnaké. Nevadí.

Aj bez šablóniek by som si tento set, keď mi dôjde, kúpila znova.
Jedno malé minús má asi to, že nádobka v ktorej sú už konkrétne tiene, je z mäkkého plastum nie tvrdého ako obal, nojím sa teda, že sa mi pri častom používaní zlomí. To sa ale ukáže až časom.



farby som sa snažila odfotiť autenticky, ale akosi mi to nevyšlo tásvetlo hnedá je o trošku iná je to zmes všetkých 3 obrázkov

HODNOTENIE

BALENIE 4/5 (len kvôli plastovej nádobke na farby )
KONZISTENCIA 5/5 (absolutne mi vyhovuje)
VÝDRŽ 5/5
CENA 5/5 (2,89e)
SPOLU 19b (VEĽMI DOBRÝ PRODUKT)

a čo vy ? aké máte stýmto produktom skúsenosti ? ste spokojné ? zaujal vás ?


Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára