streda 14. novembra 2012

pure skin intenzívna nočná kúra


prajem krásny večer =)

pri večernom rituály ukladaní sa spať, keďže zajtra je prvý školský deň, ma napadlo podeliť sa s vami o môjho večerného miláčika
je ním krémo-gélik na vyrážky od essence z rady pureskin konrétne anti-spot intensive night treatment alebo ak chcete intenzívna nočná kúra



je to asi jeden z mála výrobkov od essence, čo ma slovenský popisok (to mi u essence troška chýba)
v ňom sa píše, že je to antibakteriálny gél, ktorý je určený práve na nočné ošetrenie akóznej pleti


tento krémo-gélik používam už roky, aj keď toto balenie má 40ml ja som zvykla mať menšie no už ich nemám preto nemôžem s istotou povedať či je to to isté ale s výsledkami som rovnako spokojná

po nanesení gélika sa vytvorí priesvitný film, ktorý vysúša vyrážky a ráno je to už o stupeň dva lepšie
samozrejme pri normálnom akné, pri veľmi agresívnom treba proste vyhľadať kožného na to žiaden gélik nepomôže

no ak máte klasické vyrážky a najmä ako ja, že chcú byť hviezdy a preto žiaria je to skvelý pomocník
nanáša sa úplne jedoducho, píšu síce, že naniesť po večernom čistení pleti na postihnuté miesta, no ja mám postihnuté celé čelo :D tak to proste vytlačím z tuby na prst a pomažem celé čelo :)
vy čo máte to šťastie a je ich len pár dá sa to naniesť len pomocou zobáčika
gél na to zaschne, necháte v noci pôsobiť a ráno jednoducho zmyjete

jeho vôňa je len ťažko identifikovateľná, je to čosi ako vôňa mentolu antibakteriálnych pomôcok a po nanesení ju absolútne necítim



netuším koľko stojí, vždy ho jednoducho len hodím do košíka orientačná cena je 3-4 e

takže moje HODNOTENIE

BALENIE 5/5
FUNKČNOSŤ 5/5
VÔŇA 5/5
CENA 5/5

SPOLU 20b (VÝBORNÝ PRODUKT)

Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára