sobota 1. decembra 2012

Adventný kalendár pre Vás =) 1. decembra

Zdravím všetky baby v tento krásny prvo decembrový deň =)

Rozhodla som sa, že keď už sú všade okolo  mňa tie adventné kalendáre, urobím pre vás (dúfam, že sa Ika zapojí tiež) aj ja jeden. Bude to tu na blogu a každý deň vám odhalím jednu super vec (pre mňa :D) v kozmetike, či v niečom obdobnom =) a na koniec pridám čo by som si priala nájsť v takom tom super kozmetickom adventom kalendári =)

Budem rada, ak sa zapojíte ak nie každý deň, ale aspoň raz napíšete, čo by ste v tom kalendári radi našli vy =)




1. decembra


Dnes odhalím prvé okienko kalendára a vyberám z neho produkt ktorý určite mnohé z vás aj vlastnia.
Lak na nechty so špeciálny efektom od essence. Nádherný nadlak, ktorý môžete stretnúť pod ľudovým názvom "šupinkový" mi učaroval hneď, ako som ho na jednom blogu uvidela. Obsahuje malé šupinkové trblietky so zvláštnym zlato-zelenkavo-modravo-žltým odleskom a dokáže s obyčajným lakom doslova divy =). Odtieň laku nesie oficiálny názov 08 night in vegas.

V tomto predvianočnom období sa mi strašne páči na červenom laku. Pôsobí tak veľmi sviatočne-vianočne.




Dúfam, že sa vám tip páčil, budem rada ak napíšete či ho máte, či ste sním spokojná a hlavne na aký lak ho používate vy =)

Teraz sa presuniem k druhej časti a to je tá, kde si otvorím svoj malý šuflíček snov a ukážem vám, čo by som rada v okienku č. 1 rada našla




Dnes z neho vyťahujem fixačný a zmatňujúci púder od essence. Stále váham či ho kúpiť či nie tak by ma potešilo ho v kalendáriku mať =)


Budem rada, ak napíšete či ste s púdrom spokojné ak ho máte :)

Prajem vám krásnu sobotu a zajtra sa na vás opäť teším


Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára