pondelok 20. januára 2014

L'occitane krémy na ruky

Prajem vám krásne pondelkové (u nás upršané) ráno.

Na dnešok som pre vás prichystala mini recenziu, skôr taký tip, na krémy od značky L'occitan. Dlho som chodila okolo toho obchodu, až som si pred Vianocami povedala, že to proste risknem a niečo si vyberiem. Zaujalo ma tam množstvo vecí, drahších aj lacnejších. Najviac tuhý parfém, ale vône mi nejako nesadli.

Vybrala som si teda krémy na ruky v dvoch vôňach a mydlo na ruky, ktoré ale recenzovať nebudem nakoľko to bol darček pre mamku.

Krémy ma zaujali ako balením, tak aj vôňou. Na rukách mám rada kvetinové vône, preto ruža a čerešňový kvet bola pre mňa tá správna voľba.
Ich konzistencia je o dosť redšia ako som čakala, no to lepšie sa vpíja. Stačí naozaj máličko a moje ruky chytia tú správnu hydratáciu a nádherný závan vône.
 

Na moje prekvapenie mi o troška viacej vonia krém s vôňou ruže, čo som prekvapená, lebo ten som si vzala naozaj na skúšku, nakoľko ružové vône sú často dosť silné a vtieravé. Mini verzia obsahuje 10 ml a stála 2,50 a určite stojí za vyskúšanie =)

Do budúcnosti sa určite popozerám aj po veľkom balení (30ml za 7,5), no rada by som skúsila aj inú vôňu.
Máte s nejakou dobré skúsenosti? Dajte mi tip určite pôjdem omrknúť =)

Pekný týždeň prajem

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára