štvrtok 22. novembra 2012

Balea tónovací krém

Prajem krásny podvečer,

dnes by som vám rada ukázala celkom fajn výrobok, ide o tónovací krém od Balea.
BB krémy, ktoré majú zjednotiť pleť a vlastne pôsobiť možno aj ako make-up tá predstava sa mi veľmi páči, no skúšať drahé značky a sklamať sa, to nie je nič pre mňa.

Tento tónovací krém som zazrela v novembrovom katalógu od dm-drogérie.



Ako úplne prvé čo ma upútalo bola cena. Za 2,39 ? Šup do drogérky.


V drogérke som zistila, že majú dva typy tohto krému. Buď tento normálny pre každý typ pleti, alebo bronzový odtieň. Našťastie som si vzala ten odtieň pre každého, aj keď mám stredne tmavý typ pleti. Bála som sa, že bude veľmi svetlý. Opak je však pravdou. Keď som doma konečne krém otvorila, vykukla na mňa dosť tmavá farba krému.
Zľakla som sa.

Po nanesení na tvár, mi to však prišlo úplne prirodzené. Moju tvár pekne zjednotí a rozjasní a keď mám dobrý deň postačí aj namiesto make-upu stačí len prepudrovať.





Neviem, či je to dobre vidno, ale naozaj to veľmi pekne zjednotí pleť. Neviem síce, ako ukáže na pleti blond dievčat ale na stredne hnedej pleti to vyzerá naozaj pekne prirodzene.

Balenie je 50ml, čo si myslím, že za tú cenu je to úžasne. Čo ma trocha odrádza každé ráno si to dať, je vôňa. Je taká čudná, že ju neviem ani opísať, no po čase sa stratí. Konzistencia je o trocha tuhšia ako u klasických pumpičkových make-upov. Celkom ľahko sa rozotiera a drži tak isto veľmi obstojne, s púdrom aj celý deň.




HODNOTENIE

VÝDRŽ 4/5
KONZISTENCIA 4/5
VÔŇA 2/5
CENA 5/5
SPOLU 15 b (DOBRÝ PRODUKT)

máte skúsenosti s týmto tónovacím krémom? tónovací krém alebo BB krém ktorej značky máte najradšej ? :)


Ela

2 komentáre:

  1. Olalá, tak to vypadá moc dobře. Já jsem nadšená z BB krému od Maybelline, ještě jsem nikdy neměla tak pěknou pleť jako s ním. Fakt ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavá, ta vůně by mi asi taky vadila, ale záleží... Jak se říká, čím méně vůně, tím méně chemie :-))

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť