streda 29. januára 2014

Japonský večer

Ahojte, mám tu pre vás malú ochutnávku z bežného života. Keďže učenia je niekedy dosť a sem tam sa do cesty pripletie nejaké to vý(pol)ročie s priateľom, rozhodla som sa preňho urobiť japonský večer. Tak možno niečo málo na inšpiráciu. ;-)


Keďže je priateľ zaťažený na Naruta, (neodsudzujem, ale nechápem :-D) rozhodla som sa mu urobiť tématiku Japonska. V piatok sme mali 6 mesiacov, tak mi to celkom do toho sadlo. Pozerali sme posledné časti Naruta, ktoré vyšli a ktoré ešte nevidel, prvú časť Pokémona, (poviem vám, Pikachu je úplne rozkošný) a takisto som stiahla aj Gejšu. Na večeru sme mali skvelé sushi, zatiaľ najlepšie, aké som kedy jedla, skladali sme origami a pili japonskú senchu. Nič nebolo iné ako Japonské, na to som si dávala pozor, aby sa do výzdoby nedostalo niečo čínske alebo kórejské.

Ak niekedy nemáte nápad na darček, je to dobrý nápad ako potešiť priateľa. ;-)
A tu už sú ukážky zo spomínanej výzdoby, nie je to nič moc, ale potešilo. :-)


Prajem pekný večer,
Ika

2 komentáre:

  1. Teeda.. super nápad :) To je moc hezké, že takhle myslíš na přítele. Já mám Japonsko hrozně ráda. Líbí se mi strašně jejich lampionky, celkově i ta výzdoba nějakých japonských restaurací. A už mám zas chuť na sushi! :) A Gejšu jsem viděla a je to můj oblíbený film :)

    OdpovedaťOdstrániť