štvrtok 12. septembra 2013

Akcia s DERMACOLom = super nákup

Prajem vám krásny štvrtok,
tento článok som plánovala trocha skôr, ale žiaľ nepodarilo sa. Snáď aspoň pár z vás túto akciu stihnú využiť.

Na stránke dermacolu  beží do 15tého septembra super akcia. Dajú vám zadarmo 8eur na nákup v ich eshope. Pre Bratislavčanky je to o to lepšie, že nemusia platiť poštovné, ja som sa na to aj napriek dosť vysokému poštovnému dala a som veľmi rada.

Pribudlo mi pár super vecí a navyše za nákup po uplatnení všetkých zliav ak bude mať hodnotu vyššiu ako 4e dostanete darček. Keď som nakupovala ja bol tam lak na nechty teraz je tam telová emulzia. 

Stačí sa len registrovať následne zaregistrovať svoje telefónne číslo. Obratom sa vám objaví zľavový kupón a vy ho môžete do troch dní využiť. Jednoducho si nahádžete veci do košíka, uplatníte kupón a odošlete.

Mne sa za cenu aj s poštovným zhruba 10e podarilo kúpiť Make-up cover, kompaktný púder, neónový lak a spevňujúci sprchový gél. Ako darček mi prišiel lak na nechty v hodnote 2,99e a asi 6 kusov rôznych vzoriek. Všetko prišlo super zabalené v krabici vyplnenej penovými mašličkami a každý výrobok bol zvlášť zabalený v sáčku.


Myslím si, že každá z vás si tam isto nájde to svoje =)
Prajem príjemné nakupovanie a dajte vedieť čo ste si objednali =)

Ela

2 komentáre:

  1. Ja som tiez poobjednavala, darcek bol myslim nejaky gel na problematicku plet, co rada vyskusam :) Okolo 8 eur som platila aj s postovnym a mam 6 produktov, urcite sa oplatilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akurat aj ja nad tym rozmyšlam čo si objednam zatial ešte vaham ale asi idem nato:)

    OdpovedaťOdstrániť