utorok 10. septembra 2013

TOP 5 - 35. týždeň

Ahojte,
dneska troška "opozdene" TOP 5-ka predminulého týždňa nakoľko som nemala absolutne čas na nič. Dúfam, že vy ste mali viac času pre seba =)


1.) Koniec leta.....naozaj ma to štve....teplé slniečko a voda sú pre môj život dôležité a teraz to zasa končí =(

2.) Dioptrické okuliare......ako naozaj by som už nejaké potrebovala, ale zohnať také čo sa mi páčia, sedia mi a stoja primeranú sumu je naozaj ťažké....v jednych som vyzerala ako Clark Kent =D

3.) Robotka ......Konečne som si našla po 3 mesiacoch od ukončenia nejakú prácu.....síce to vidím na dočasnú robotu, ale niekde sa začať musí =)

4.) Kallos maska na vlasy.....o tom bude isto aj článok....úplná paráda =)

5.) Akcia Dermacol.....v najbližších dňoch o tom bude určite článok....parádny nákup za minimum peňazí

Aký ste mali týyždeň vy ?

Papa zatial

Ela

1 komentár:

  1. maš pravdu leto vždy tak riadne rychlo ubehne a potom všetko za nim jaaj hrozne
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť