piatok 22. marca 2013

Rúž AVON ColorTrend

Prajem krásne piatkové poludnie :)

Dnes som si pre vás prichystala recenziu na rúže pre mladých od AVON-u, kolekcia ColorTrend. Dala som sa nalákať na nízku cenu. Stáli len 2e a myslím, že v tom ďalšom katalógu stoja už len 1,5. Pre tie ktoré rúž používajú sporadicky si myslím, že je to výborný produkt.


Rúž má príjemné biele balenie a aj keď je uzavretý vidíte farbu, čo sa mi celkom páči. Nemusíte otvárať a zatvárať rúže a hľadať tú správnu.
Ja osobne som sa nevedela rozhodnúť medzi 2 odtieňami, tak som si vzala obe. Neľutujem, aj keď na obrázku v katalógu vyzerali pomerne rovnako, opak je pravdou.


Vybrala som si odtieň FLIRT a GLEAM. Flirt je typický "oranžový" s nádychom do telovej. Naopak Gleam sa zdal byť červený, no je skôr jemne červeno-ružový a obsahuje malé trblietky trblietajúce sa do modro-fialova. Troška som nepochopila ich význam, no na perách pôsobí normálne a trblietky nieje pre ich minimálny počet ani vidieť.


Na fotke vidíte oba odtiene (sú zaradom ako na všetkých fotkách FLIRT potom GLEAM), na prvej s bleskom na druhej bez, no aj tak sa mi nepodarilo poriadne zachytiť GLEAM je predsa len troška viac červenší.

Výdrž má bežnú, čo čakať za 2e, no mylsím si, že pre také ako som napr. aj ja, že rúž využívajú raz za sto rokov postačí aj takýto. Síce si ho musíte po hodinke dvoch prerúžovať, ale aspoň nevytvára čiarky a je krémový.

Máte nejaké rúže z tejto kolekcie ? Aký odtieň ? Alebo uprednostňujete výlučne nejakú inú značku ? Napíšte budem rada :)

Prajem pekný piatok :)

Ela

PS: nezabudnite mi dať tip do komentára k tomuto článku budem rada :)

4 komentáre:

  1. Mám Pink Holiday...a uz som na neho zabudla :-D ... vdaka za pripomenutie, nasla som ho v kabelke

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som veľmi rada za túto recenziu, pretože ja mám objednaný Gleam a aspoň viem ako vyzerá v "skutočnosti". Ja rúže používam veľmi málo, no mám ich doma peknú zbierku.:D
    Aj ja začínam bloggovať tak ak náhodou: Bloggerka_Danka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada :) potom napíš ako si sním spokojná :)
      Ela

      Odstrániť