štvrtok 21. marca 2013

Horory v mojom živote

Prajem krásny večer :)

Našťastie v mojom živote sa zatiaľ žiaden horor nestal. Hovorím jednoducho o filmoch, ktorým som poslednú dobu nie že podľahla, no celkom je to príjemné sa občas báť. Pred pár dňami som si zo srandy spísala horory, ktoré som už videla. Myslela som si, že ich bude tak najviac 5 na moje prekvapenie ich je "až" dvanásť.

Môj zoznam hororov (prosím, každý má svoj názor na horor, preto ak tam nájdete pre vás možno "nie horor" odpuste =D)

  1. Stiahni ma do pekla
  2. Viem, čo si robil minulé leto
  3. 3:15 zomrieš
  4. Vražedná hra
  5. Jeepers Creepers
  6. Kruh 1
  7. Kruh 2
  8. Nezvratný osud 3
  9. Nezvratný osud 4
  10. Mistr Loutkář
  11. Poslední premiéra
  12. Zrkadlá
Nie sú vôbec v žiadnom poradí. Nemám rada krváky, skôr také tie "psycho". Na mojom zozname, ktoré si chcem v najbližšej dobe pozrieť je určite Psycho, Stopár a možno aj Hannibal.

Každý máme radi iné horory, niekto krvák, psycho, zombie či sci-fi a niekto vôbec. Ak máte tip na dobrý horor budem rada ak sa podelíte o jeho názov a poprípade do zátvorky napíšte či je krvák či nie =) Ďakujem


Prajem ešte pekný večer a čakám na dobré tipy hororv :)

Ela

PS: pozeráte horor radšej sami či sniekým ? a cez prsty ako ja ? či normálne ? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára