streda 14. novembra 2012

Set sypkej krycej farby minerals s aplikátorom

Zdravím =)


článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Pred pár dňami mi prišla objednávka z elfu, mali akciu poštovné nad 9,99 zadarmo plus zlacneli niektoré odtiene produktov. Tie si môžete mrknúť a objednať ešte stále.

Nevedela som sa rozhodnúť, čo všetko kúpiť. Nechcela som toho veľa, nakoľko im majú prísť nejaké nové veci, tak nech potom neľutujem.



Čo som ale chela určite, bol štetec na púder. Som celkovo spokojná so štetcami z rady essential, preto som si chcela aj tento objednať z tej rady. Na moje veľké sklamanie bol vypredaný.

Už som ani nechcela objednávať, potom som si ale pozrela tie zlacnené odtiene a zbadala som sypký púder so štetcom za 5,59 a čo bolo ešte lepšie môj odtieň bol zlacnený na neuveriteľných 3,59e. Sprvu som sa bála či nebude veľmi tmavý, no po nanesení na tvár ho skoro vôbec nevidno.




Môj odtieň je Warm Spring, je to najtmavší z ponúkaných, no priamo na púdre je napísane beige, tak sa nezlaknite.
Objem púdru sú 2g.





Pleť zjednotí maximálne nenápadne. Používam ho na tónovací krém, ale aj na makeup a pôsobí veľmi prirodzene.

So štetcom je to už trocha horšie. Jeho veľkosť ma prekvapila, je menší ako som čakala. Pri prvom používaní z neho strašne vypadávali štetinky. Po ďalších používaniach to bolo o čosi lepšie a po týždni už je to v poriadku.

Myslím si, že za cenu 3,59 je to výborný set, nakoľko je púder z rady minerals, čo znamená, že obsahuje 100%-ne minerálny základ bez parabénov, umelých farbív a chemických konzervantov a samozrejme ako každý púder z rady minerals má SPF 15.

HODNOTENIE

BALENIE 5/5 (naozaj vhodné aj ako darček)
ŠTETEC 3/5
VÝDRŽ 4/5
CENA 5/5

SPOLU 17 b (VEĽMI DOBRÝ PRODUKT)

máte skúsenosti s týmto púdrom ? objednávate z elfu ? ktorý výrobok máte od tejto značky najradšej ? napíšte budem rada

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára