streda 14. novembra 2012

mel.sk

Prajem pekný deň,

dnes by som vám rada ukázala vynikajúci e-shop s kozmetikou www.mel.sk .

Narazila som naňho pri hľadaní dobrého e-shopu s kozmetikou značky essence. Milo ma prekvapilo, že tu nájdem popri iných značkách (Sebamed, Salvequick, MAM, Kneipp) dokonca aj sesterskú značku essence - Catrice. S malou dušičkou som otvárala pod zložku s essence kozmetikou, či tam nájdem aspoň pár produktov.


Na moje obrovské prekvapenie tam bolo skoro všetko čo nájdete aj normálne v drogerkách a to aj vrátane výpredajových zliav. Nadšenie ma neopustilo ani pri rade Catrice, taktiež všetko, ako v obchode.

Ďalšie značky som poznala len z počutia, ešte nevlastním žiaden ich výrobok.


Sebamed odporúčam slečnám s problematickou a suchou pokožkou. Nájdete tu balzamy na pery, telové mlieka, mydlá, peny do kúpeľa či deodoranty.



Kneipp tu pre vás ponúka rôzne výživové doplnky , soli do kúpeľa, šumivé tablety, oleje či krémy. Všetko vyzerá krásne a toľko rôznych vôní láka, škoda len, že nemáme vaňu =(.



Značka MAM poteší zasa všetky mamičky. Ponúka rôzne veci pre bábätka ako cumlíky, fľaše či pomôcky pre maminy a zo značky Salvequick si zasa môžu doplniť zásoby leukoplastov, ktorých je tu naozaj požehnane (detské, vodeodolné, s aloe vera a pod.).



Veľmi sa mi páči, že si môžete tovar prezerať podľa ceny či názvu. V niektorých e-shopoch to nie je a to ma dokáže niekedy od nákupu odradiť. Stránka je veľmi prehľadne zorganizovaná, každá jedna značka má podskupiny, čo umožňuje veľmi pohodlné vyberanie. Taktiež si môžete vybrať konkrétnu podskupinu, kde nájdete danú vec od rôznych značiek.



Čomu dávam ďalšie veľké plus je to, že pri nahadzovaní produktov do košíka sa vám pri prekročení danej sumy mení aj výška poštovného (nad 10 a 25 sa suma mení a nad 35 je poštovné zadarmo). Neznášam, keď musím pátrať po stránke, koľko platím poštovné, alebo keď sa poštovné vygeneruje pomaly v poslednom kroku objednávky. Platiť sa dá klasicky dobierkou, prevodom na účet aj TatraPay a doprava je buď Slovenskou poštou alebo kuriérom DPD. Poznámku môžete napísať dokonca ku každému produktu ktorý si objednávate zvlášť.



Myslím si, že si tento e-shop určite obľúbite, dokonca mávajú aj časovo obmedzené, ale meniace sa akciové ponuky. Pred pár dňami som postrehla akciu na denný a očný krém Kneipp a predtým som zazrela akciu, že pri nákupe nad 25e dostanete darček buď špirálu Catrice alebo od Kneipp myslím že to bol sprchový gél.



Ak by ste mali akékoľvek otázky ohľadom e-shopu či produktov z neho na stránke nájdete aj sekciu "Poradňa" alebo sa jednoducho opýtajte na Facebook stránke.



Vianoce sa blížia a kozmetiky nikdy nie je dosť. Nie len pre tie, čo neradi behajú po drogerkách je nákup cez e-shop podľa mňa najlepšia voľba, popri svojej objednávke sa tu dá vybrať darček aj pre sestru, mamku či starých rodičov ( čo oceňujem, nakoľko sa mi to vyberať a trápiť sa nad tým hodiny fakt nechce).

Akonáhle si konečne povyberám z množstva produktov tie správne určite vám napíšem ohľadom komunikácie a dĺžky dodania tovaru =)


Ela
PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára