piatok 12. septembra 2014

Spravte si UGO doma

Ahojte kočky,
dnes pre vás mám rýchly recept na raňajky, desiatu či olovrant ak nestíhate alebo práve nemáte chuť.


Zvykla som si v práci aj v čase voľna kupovať takéto džúsy keď som práve nemala chuť na klasické jedlo. Príde mi ale prehnané pýtať také nehorázne peniaze ako napríklad v UGO-bare a pod. kde 3-decový džúsik stojí, ak sa nemýlim, cca 1,89.
Preto som sa rozhodla vyskúšať ho urobiť doma a div sa svete je chutný a dám si doňho na čo mám práve chuť aj množstevne.



Dnes som sa rozhodla urobiť kombináciu banán, pomaranč a jablko. Nemala som ale pomaranč tak som tam šupla 100% džús z Lidla na ktorý nedám dopustiť. Nieje v ňom totiž pridaná žiadna voda ani cukor a preto je naozaj 100%, nie ako hnusny vyrobené z koncentrátov.


banán, jablko, 1,5dcl pomarančového džúsu

 Všetko nakrájať na malé kúsky a šupnúť do mixéra. Ja som jablko zbavila aj šupky a stredu.



No a nakoniec mi vyšlo 3dcl aj čosi viac čerstvej šťavy no poriadne hustej. Ak by som tam doliala ešte 2dcl tej pomarančovej šťavy tak to bude taký pol liter a hustotou sa vyrovná tej šťave z UGO-a.


Keď si to prepočítame tak 1,5dcl džúsu vyjde na 20 centov, banán 20 centov a jablko som mala zo záhradky. Takže je vidieť, že UGO je poriadny biznis, no raz za čas prečo nie ? =)

Chodíte radi do UGO-a alebo podobných podnikov? Akú kombináciu si najčastejšie dávate alebo na akú máte práve chuť ?

Prajem pekný zvyšok týždňa =)

Ela

1 komentár:

  1. Ja davam napr.banan,jablko,mlieko :D je to uplne dobre ale nasytena som z toho uz po 3 glgoch :D pekny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť