piatok 19. júla 2013

Set Lirene - hydratačný krém a tonikum 2v1

Ahojte, dnes by som vám rada predstavila set dvoch výrobkov od značky Lirene v oblasti starostlivosti o pleť.  Nakoľko som set nestihla odfotiť keď bol ešte zabalený (resp. som bola nedočkavá alebo som zabudla), nechávam tu fotku z webu, aby ste videli ako to vyzerá v reále, keď to budete chcieť nájsť v drogérke. Samozrejme so zdrojom :-)


Pred týždňom som bola v drogérii Teta a zháňala som nejakú micelárku alebo proste niečo normálne na odličovanie. Zastavila som sa pri výrobkoch, na ktoré bola zľava a bol tam práve tento výhodný set. Celý stál 3,29€ (cena samotného krému) a obsahoval hydratačný osviežujúci ľahký krém na tvár – čerešňa a citrón, ktorý je ako na deň, tak aj na noc a k nemu bolo zdarma pribalené hydratačné čistiace tonikum 2v1 na tvár a oči – aloe a uhorka.


Musím povedať, že z tohto tonika som nadšenejšia ako z toho, čo bol v jednom z posledných LadyBoxov. Je osviežujúci, pleť krásne odlíči, vyčistí a hlavne hydratuje. Mám teraz totižto problém s pleťou, kožný mi na to predpísal antibiotikum a z neho mám pleť teraz neskutočne suchú, červenú, šúpem sa, no čo vám budem hovoriť.. :-D ale treba vydržať. A práve k tomuto problému sa mi osvedčil krém, ktorý je súčasťou balenia. Takisto super hydratuje a osvieži pokožku, bez neho by som vyzerala momentálne ako klaun.
Obidve vecičky voňajú krásne, jemne a nevtieravo. Tonikum má 125ml a krém 50ml.
 

Set je ešte v kombinácii so zjemňujúcim vyživujúcim krémom s mandľovým olejom alebo s regeneračným litingovým krémom s aloe.
Toľko z mojich pocitov, keď uvidíte niekde tento set, aspoň už budete vedieť čo obnáša, ako som s ním bola spokojná ja a hlavne ho určite doporučujem slečnám so suchou, podráždenou pokožkou alebo len čisto na hydratáciu a osvieženie počas letných dní.

Prajem pekný prázdninový deň :-)
Ika

1 komentár:

  1. Tiez mam tento set uz dlhsie, ale ten kremik s aloe..krem si nechavam na zimu, pretoze sa po nom velmi lesknem.a to tonikum je naozaj velmi jemnucke :)
    .

    OdpovedaťOdstrániť