piatok 19. júla 2013

TOP 5 - 28. týždeň

Prajem vám krásny piatkový podvečer,

u nás bolo počasie pekné až teraz ku koncu dňa trocha popršalo.
Minulý týždeň mi priniesol veľa nových pekných chvíľ, z ktorých vám prinášam výcuc TOP 5 =)

1.) Drinky......aj keď na ne miniem asi aj posledné peniaze nemôžem odolať. Tu je drink z minulého týždňa....môj je Sweet dreams



2.) Alcatraz......nechápem, ako môžu začať natáčať seriál potom ho stopnúť a už nenatočiť ďalšie časti, keď to proste musí mať.......no aj napriek tomu ten seriál odporúčam


3.) Múzeum......milujem prechádzať sa po zaujímavom múzeu a výstava histórie vo Východoslovenskom múzeu sa mi veľmi páčila.....pár foto na ukážku






4.) Kaplnka sv. Michala a spevy....chodím okolo nej veky.....vždy bola zatvorená a extra čas som si na ňu nevyhradila, no keď to malo byť v otvorené v dobe, keď som na to mala čas plus ešte tie spevy nenechala som si to ujsť....krátke video, ako to tam vyzerá plus spevy



5.) Let Her Go.....neviem si pomôcť véééľmi s ami páči =)


Aký ste mali týždeň vy ? Boli ste už niekde na dovolenke ? Napíšte budem rada =)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára