piatok 7. decembra 2012

Sneh, stromček a čokoláda z kalendára

Prajem krásny de,

každý rok od detstva som sa tešila na sneh, prvý sneh bol pre mňa zlepšenie nálady. No už asi 3 roky pri pohľade na prvý sneh a vôbec na sneh sa mi robí zle. Viem, že po tom príde bľačkanica všade bude voda a bordel. Asi preto ma sneh neteší a možno som už zostarla (len to nie).

Vianočné trhy sú u nás taktiež každý rok rovnaké. Stále tie isté stánky s rovnakým tovarom a prevládajú stánky s jedlom. Viac by ma potešili stánky s rôznymi ručnými výrobkami, namiesto toho tam vtrepú čínsky tovar či ukrajinské voňavky.


Najradšej mám otvorenia a rozsvietenia mesta.  Tento rok to bolo ale poriadne fiasko. Zlý nástup, Mikuláš nepovedal ani slovo, halabala a Hlavná ulica už bola osvetlená ani som to skoro nestihla. Stromček je krásny to áno, ale organizácia pred rozsvietením bol totálny chaos. Nehovoriac o miliónoch tlačiacich sa ľudí. Po návrate domov som mala jeden rukáv obliaty Topoľčianskou medovinou a druhý červeným vínom. Úžasné.

Celá atmosféra bola príjemná aj keď po minulé roky sa mi to akosi páčilo viac, neviem si pomôcť.

Veľmi by som chcela niekedy v budúcnosti navštíviť vianočné trhy vo Viedni a v Prahe.

Náš stromček =)

Do Vianoc nám ostáva 17 dní a môj čokoládový adventný kalendár ma prekvapuje čím ďalej tým viac, z minulých rokov som zvyknutá na venčeky, sánky či vianočné gule no v tomto nachádzam napríklad leva či futbalovú loptu.


A čo vy? Už ste navštívili vaše trhy ? Aké sú ? A čo váš adventný kalendár aj vás prekvapuje či ide o klasiku ?


Budem rada ak napíšete aj to aký máte vzťah k snehu v meste (na horách nech je aj celý rok :) ) a či už máte a aké darčeky kúpené lebo ja som pri niektorých členoch našej domácnosti v koncoch....

Krásny piatok a príjemný víkend vám prajem

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára