streda 14. novembra 2012

Zimná edícia krémikov od essence

Dočkala som sa!

Jupííí, konečne krémiky s vôňami nápojov zo zimnej edície mám doma =).
Tak ako každý rok, aj tento sú tri vôňe a tento rok sú v znení "horúcich nápojov".





Hnedý je s "príchuťou" karamelu a horúcej čokolády, červený jablko-škoricový punč a žltý perníkové chai latte.
Všetky majú objem 75ml a cena za každý je 1,55e.






Samozrejme som sa nevedela rozhodnúť, preto mám všetky tri =).
Každý vonia inak, ale spoločné majú to, že je to 24 hodinový ochranný krém s bambuckým maslom a kokosovým olejom. To znamená, že ich ochránia pred zimou, vysušením a popraskaním.
Vôňu cítiť dlho po nanesení a čo je hlavne nemastí, rýchlo sa vstrebáva a dodáva rukám v týchto chladných dňoch hydratáciu.


červený jablko-škoricový punč podľa mňa je to najintenzivnejsia vôňa zo všetkých, najviac pripomína Vianoce vďaka závanu škorice a jablka, keď zavriem oči, ako by som sedela pri stromčeku a užívala si atmosféru Vianoc


žltý perníkové chai latte poviem pravdu tento som chcela od začiatku, no keď som prišla do obchodu nejako mi nevoňal, taká divná vôňa, naštastie som si ho ale kúpila a po normálnom nanesení ho cítiť famózne, po privoňaní som tentokrát u babky v kuchyni a pečieme spolu medovníčky, cítiť z neho radosť a iskru domova


hnedý karamel a horúca čokoláda tento krémik som nemala v pláne kúpiť, no tá vôňa ma ale dostala, je to úžasné spojenie čokolády a karamelu, krásna teplá vôňa, ktorá vás uchváti sladkým potešením zmyslov, pre tie čo milú čokoládu či karamel alebo proste sladkosti vrelo odporúčam


a čo vy ? máte už tieto krémiky ? na ktorý si robíte zálusk ? ste snimi spokojné ? budem rada ak napíšete :)



Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára