streda 14. novembra 2012

superCHOCK MAX špirála

Prajem pekný deň,

pomaly si začínam zvykať na tú zimu čo nás obklopuje, no ide to veľmi ťažko. Mám v živej pamäti tie horúce letné dni a cnie sa mi.
Dosť bolo melanchólie, dnes vám ukážem moju asi najobľúbenejšiu špirálu, a je práve od značky AVON. Je v dvoch variantách normálna aj vodeodolná. Ja mám obe =) Vodeodolná je v odtieni Black a normálna má dva odtiene buď Black alebo Brown Black .




Špirálu používam už nejaký ten rok. Som sňou nadmieru spokojná. Kartáčik je, ako vidieť na obrázku oválny a celkovo dosť tučný, čo je ale jeho výhoda.



Štetinky má priebežne rozdelené po celom obvode, niesú ani na husto ani na riedko. Dokonale oddelí každú riasu a vytočí ich. Vodeodolnú používam aj normálne, keď prší a pod. a nemám s ňou žiadnu zlú skúsenosť. Ani jedna varianta sa nedrobí a drží na očiach celý deň.
Balenie vydrží veľmi dlho a keď ste zvyknuté špirály striedať tak táto sa mi ani po pol roku nezničila. Obsahuje 10ml a cena sa pohybuje okolo 4-6 e podľa auktuálneho katalógu.
Špirála sľubuje až 15x väčší objem čo si myslím, že sú také tie reklamné ťahy nakoľko naozaj neviem, ako merajú objem rias, ale čo môžem s kľudným srdcom povedať, je to, že naozaj vaše riasy zhustí, predĺži a pôsobia objemnejšie.






Stále skúšam nové a nové špirály, no vždy sa vrátim ku tejto. Asi žiadna tak pekne a nenásilne neoddelí riasy bez toho aby ich zlepila či inak spackala.

Hodnotenie

CENA 5/5 (priemerne 4,50€)
VÝDRŽ 5/5 (viac ako 12 hodín)
KONZISTENCIA 5/5
BALENIE 5/5

SPOLU 20 bodov = VÝBORNÝ PRODUKT


máte aj vy skúsenosti s touto špirálou ? ktorá je vaša obľúbena ? napíšte budem rada :)


Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára