streda 14. novembra 2012

essence laky colour and go

Pekný deň prajem =)

Dnes tu mám pre vás recenziu na laky na nechty colour and go od essence.

Už keď prišli na trh nové fľaštičky s lakmi som ich milovala. Design sa mi veľmi páčil a odtiene tak isto. To, že by mohol mať iný šteteček, či výdrž alebo konzistenciu, to ma popravde vtedy nezaujímalo.
Keď som si ale prečítala zopár recenzíí no nebolo mi všetko jedno. Skoro každá blogerka snimi nieje spokojná, prípadne je spokojná iba s niektorými odtienmi lakov.

Rozhodla som sa aj napriek tomu zariskovať a kúpila som si pre začiatok 2 laky.
Oba majú čosi spoločné s ružovou. Odtieň 103 je ružovo trblietavý a 110 je taká staro ružová veľmi jemná s jemným perleťovo-ružovým odleskom, na nechtoch ho však ani nieje vidno.



Čo som sa podočítala, bolo to, že laky majú veľmi vodovú konzistenciu, veľmi nepraktický šteteček, či veľmi slabú výdrž. Po jednom dni by sa mali začať olupávať.


Pri prvom nanesení som mala aj ja nervy, to poviem na rovinu 109-tku som nanášala najprv v 3-4 vrstvách (aby som dosiahla krytie), ale nechcelo mi to schnúť. Tak som to odlakovala a skúsila s kľudom v dvoch a nechala poriadne zaschnúť po každom nanesení. Tak to už šlo =)
103- trblietavá tak tá je famózna vyzerá naozaj krásne, ešte som ju neskúšala samostatne, no keď objavím niekde biely lak tuším 102 tak isto použijem na všetky nechty práve tento trblič.

Chápem, že to možno nieje vidieť, no môj úžasný foťák to lepšie nedal... na prstenníku je trblietavý lak...nevidno viem prepáčte
Prelakovala som ich nadlakom z rady studio nails s gélovým efektom a mám ich už 3 deň a sú skoro bez poškodenia, akurát na palci sa troška na konci odlúplo, no to mne stále.

HODNOTENIE

CENA 5/5 (1,69€)
VÝDRŽ 3/5
KONZISTENCIA 3/5
BALENIE 4/5
SPOLU 15 bodov = DOBRÝ PRODUKT


a vy ? ako ste spokojné so zmenou dizajnu lakov ? držia vám na nechtoch ? máte svoj obľúbený odtieň? budem rada ak sa podelíte o svoje dojmy :)


Ela
 
PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára