streda 14. novembra 2012

Ziaja, mydlo detstva



Bonjour!
Dnes by som Vám rada predstavila krémové sprchové mydlo od značky Ziaja.
Padol mi naň zrak, pretože som doteraz nič od tejto značky v obchodoch nevidela, respektíve som to možno prehliadala.






Zaujala ma jeho vôňa, ktorá mi pripomenula detstvo. Jemný mydlový nádych po kúpaní. Konkrétne toto sprchové mydlo obsahuje komplex zložiek kozieho mlieka, intenzívne zvlhčuje pokožku (svojím obsahom D-panthenolu), takže je veľmi vhodný ako na leto, tak aj do suchej zimy. Pokožka je po použití vyživená a vyhladená.
Nedám na tento výrobok dopustiť, nakoľko má skvelé účinky a je za veľmi výhodnú cenu. Takisto je to rodinné balenie, takže sa Vám tak rýchlo nespotrebuje.
Je vhodný pre všetky typy pleti.

OBJEM: 500 ml - 5/5
CENA: 2,60 € - 5/5
VÔŇA: 5/5
HYDRATÁCIA: 5/5

SPOLU 20b (VÝBORNÝ PRODUKT)

Ika

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára