streda 14. novembra 2012

essence laky 3v1 a tetovačky na nechty

Keď prišla novinka týchto lakov do predajní hneď sa mi zapáčila.
Laky sú 2 z oboch strán a dajú sa používať samostatne alebo trblietavý na normálny.
Váhala som dosť dlho až sa dostali do výpredaja =)
Za príjemných 1,74 som si kúpila postupne 3 laky a to č. 05 (fialový), 03 (červeno oranžový) a 02 (ružový)



v jednej dm-ke som dokonca pred pár dňami ešte našla aj tetovačky na nechty z kolekcie french glam tattoo stickers
z ktorých mam radosť nakoľko tá nová kolekcia v spojení bielej a čiernej sa mi veľmi nepáči



no a už aj foto s oranžovým trblietavým lačikom a jedným tattoo kvietkom =)



hodnotenie lačikov je nasledovné
BALENIE 5/5
CENA 5/5 (1,74e po zľave)
FARBA 5/5
VÝDRŽ 5/5

SPOLU 20b (VÝBORNÝ PRODUKT)

tetovačky na nechty tiež nesklamali najprv som mala obavy ako na to veď keď tetovačka tak aplikovať s vodou nie ? a keďže návod nebol v slovenčine tak som aspoň mrkla na anglický, žiadna voda tam spomenutá nebola tak som to jednoducho spravila tak ako písali vystrihla stiahla foliu aj s obrázkom priložila na nechet a znova stiahla z nechta a vuala výsledok vidíte =) sú veľmi tenučké čo je super ani som to neprelakovala a drží famózne

hodnotenie tetovačiek
POČET KUSOV V BALENÍ 3/5
CENA 5/5 (0,75e)
APLIKÁCIA 5/5
VÝDRŽ 5/5

SPOLU 18b (VEĽMI DOBRÝ PRODUKT)

ak ešte stále váhate neváhajte a šup do DM kde je na nich zľava alebo do tety kde zľava síce nieje ale nachádzajú sa tam všetky odtiene =)

pekný deň

Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

2 komentáre:

  1. tie laky su celkom pekne.najviac sa mi paci ten prvy sprava.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie laky 03 a 02 mám aj ja a mám ich fest rada to už sú vo výpredaji? asi budem musieť ešte kúpiť :) aj tie tetovačky mám tiež som spoko :)

    OdpovedaťOdstrániť