streda 14. novembra 2012

Meniace lesky na pery

Prajem krásny večer =)

dnes vám predstavím ďalší výrobok od essence, ide o lesky na pery, ktoré menia farbu

chcela som ich hneď ako prišli na trh, sú bláznivé ako ja a keď som ich v DM-ke uvidela ešte aj v zľave hneď som si jeden vzala, myslím, že prvý bola 01-tka TURN TO HAPPY
po vyskúšaní som ostala taká ohromená ako moje pery vyzerajú a že naozaj menia farbu, že som utekala aj po ďalšie dva

majú úžasnú konzistenciu a vydržia na perách dlho, aj keď občas vytečú kam nemajú (vrchnáčik tuby) aj tak ich milujem
sú bláznivé su hravé a sú krasne a čo je hlavné ešte sa dajú kúpiť tak kto váhal, vrelo odporúčam =)





vzadu na každej tube je nakreslené ako by mal lesk meniť farby =)



a postupne ako sú na obrázku zľava do prava od 1 po 3 tak sú aj tu na ruke odfotené ako vyerajú tesne po vytlačení z tuby



neviem či je to dobre vidno ale prvý je do ružova druhý je oranžový a tretí svetlo modrý

a tu na spodnej foto sú už asi po 10-15 minútach na ruke =)



postupne sa to mení ďalej ale oveľa krajšie a lepšie to vyzerá na perách =)

HODNOTENIE

BALENIE 4/5 (občas to proste vyteká =( )
KONZISTENCIA 4/5 (mohlo by byť o čosi hustejšie)
VÝDRŽ 5/5
CENA 5/5 (1,09 e v zľave)

SPOLU 18b (VEĽMI DOBRÝ PRODUKT)

ešte pekný večer praje

Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

1 komentár: