streda 14. novembra 2012

My Skin zmatňujúci krém 12h

Krásny večer =)

Historicky prvý článok môjho nového blogu je o zmatňujúcom krémiku od essence
Nech vám je k úžitku =)

Balenie ma pritiahlo sa pozrieť čo to za krémiky má essence nové. No nové mrkala som ich už veľmi dávno no dnes som si jeden kúpila nakoľko z troch ktoré su v ponuke ja potrebujem jednoznačne zmatňujúci.






Poviem pravdu dva som otvorila a mrkla aj ako vyzerá z vnútra keďže hlavne to budem rána a večery vídať
oba čo som mala otvorené mali nie celkom dobre nalepenú nálepku na tégliku ale to vadí asi len mne som na také veci trocha vadná



Keďže som nechcela otvárať všetky krabičky vzala som proste jednu a poúsim sa zvyknúť si
tak ako niesom dokonalá ja a potrebujem tento krémik ani tento krémik nieje dokonalý =)

To ale neplatí o jeho funkčnosti to že nemá dobre nalepenú nálepku je mi už šuma fuma
ten krémik je zázrak =)
Obsahuje liči a modré hrozno bez obsahu olejov a je pre normálnu až zmiešanú pleť
liči intenzívne hydratuje a výťažok z modrého hrozna zjemňuje a zmatňuje
no a krémik je ideálny aj ako podkladový krém pod make-up



Po nanesení sa vstrebal takmer okamžite (nanášať sa má ráno a večer)
hneď na to sa moja pleť stala matnou mám už asi hodinku a pol po nanesení a stále ten istý pocit
dala som sa pohladiť aj mamkou =D a nezávisle hodnotenie je, že pleť je matná a voňavá

takže to zhrniem

BALENIE 5/5
FUNKČNOSŤ 5/5
VÔŇA 5/5
CENA 5/5 (2,59 e)

SPOLU 20b (VÝBORNÝ PRODUKT)

Dúfam, že tie čo majú mastnú pleť ako ja skúsia tento výrobok a budú spokojné
no a tie čo už máte stýmto krémikom skúsenosť napíšte mi akú =)
zohnať sa dá v Teta(Norma) drogériach a samozrejme v dm-ke =)
Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára