streda 28. novembra 2012

Nákup cez mel.sk I.

Prajem krásny podvečer,

dnes vám ukážem časť z nákupu, čo mi prišiel síce už skôr, no nebolo času to zdokumentovať.
Výrobky sú zo stránky mel.sk o ktorej som vám už písala. Výborný eshop s kozmetikou essence a catrice popri inom.

Objednávali sme so sestrou takže druhú časť napíše Ika :)

Myslím si, že pred Vianocami sa vám tento eshop zíde :) hlavne ak márne hľadáte krémiky od essence zo zimnej kolekcie alebo upírsku limitku :)













Už dlho som váhala nad týmito vecami no pokušenie bolo silnejšie.

Špirála od essence hypno gloss 3v1 ma zaujímala asi najviac. Riasy má natočiť, predĺžiť a majú sa lesknúť či niečo také. Moja reakcia po prvom nanesení bola asi taká, že som si povedala tak toto je slabé. Áno riasy pekne oddelila kúsok natočila ale nič prevratné som nevidela. Pri druhej vrstve sa celkový dojem zlepšil omnoho a riasy sa aj celkom pekne leskli.
Pre mňa osobne je maskara za tú cenu vyhovujúca, spĺňa čo sľubuje a keď nepotrebujem mega riasy stačí aj jedna vrstva a pekne ich oddelí. Nelepí a ani sa nežmolí, čo je výborne.



V jednoduchosti je krása, no holografický efekt obalu je príjemne spestrenie, pre každodenné líčenie vrelo odporúčam.


Sprchový gél od značky Kneipp - marakuja a grep . Poviem vám, to je to pravé orechové ako sa hovorí, keď si chcete pripomenúť leto. Svieža marakuja a grep dodá vášmu telu taký pôžitok zo sprchovania, že sa možno nedoplatíte vody. Zanecháva pokožku úžasne jemnú a hydratovanú. Zloženie je klasické jemne tečúce gélove mydielko. Za cenu necelé 4e je to to, čo by ste si isto priali pod stromček aj vy. Nie nadarmo má tento sprchový gél podnázov "dobrá nálada".
Naozaj vrelo odporúčam všetkým milovníčkam leta, slnka, tepla či sviežich miešaných nápojov. Objem je 200ml.


Lesk na pery stay with me vám ani nemusím predstavovať. Vybrala som si odtieň 06 BERY ME! myslím, že je to najtmavší odtieň, no po nanesení nepôsobí absolútne tak tmavo, ako by sme možno očakávali. To mi absolútne vyhovuje je to tmavšia červená s nádychom bordovej. Na jeseň ako stvorené. Aplikátor je rovnaký ako aj pri lesku z upírskej limitky, no mne absolútne neprekáža. Vonia fantasticky, nelepí a drží.
Do každej kabelky odporúčam aspoň jeden :)


máte skúsenosti so sprchovými gélmi či inými produktami od značky Kneipp ? napíšte mi svojho favorita budem rada :)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára