pondelok 2. decembra 2013

Colors of the Rainbow TAG



Prajeme vám veselý deň,

dnes pre vás máme duhový TAG, ktorý je podľa nás celkom super, tým ktorým sa nechce čítať jednoducho len preletíte fotky =). TAG ak ho ešte nepoznáte spočíva v tom, že ku každej farbe dúhy priradíte obľúbenú vec. Podotýkam, že som videla snáď všade čisto kozmetické TAGy, ale u nás budete môcť vidieť aj obyčajné veci. Tak sa do toho zasa pustíme a ako obvykle obidve, ale každá zvlášť.



Zdroj

Zoznámnte sa, toto je dúha. Má 7 farieb a mal by to ovládať každý, pchať teda do TAGu rozhodne nebudeme ružovú či čiernu(WTF ?).

ELA

Červená.....tu som sa nedokázala rozhodnúť....nakoniec som vybrala lícenku od essence z limitky the twilight saga breaking dawn part 2 v krásnej krvavo červenej farbe odtieň 01 RENESMEE RED


Oranžová.....tak tu som váhala dlho....oranžovú neznášam a tak toho ani veľa z nej nemám...ale....našla som výbornú vec a to hĺbkovo čistiacu pleťovú vodu od Clean and Clear....je konkrétne na mastnú pleť a výborne sťahuje póry a používame u doma už roky....


Žltá....štuple do uší....už dlhšie ich mám doma a v prípade potreby ich použijem....poslednú dobu mi ale trocha vadia v ušiach, takže už len sporadicky...


Zelená.....tak tu musím zaradiť môj naj naj naj vonný vosk od  Yankee Candle a to konkrétne vôňu Pineaple Cilantro na ktorú nedám dopustiť.....vonia ako PiňaColada či letný večer na pláži....vrelo odporúčam


Svetlomodrá.....odporúčam vrelo túto super bázu pod očné tiene.....ak bude ešte niekde k máni =)

Zdroj

Tmavomodrá...tak tu som dlho neváhala a hneď do hlavnej úlohy som obsadila lak od Catrice konkrétne 410 Pool Party At Night, ktorý od kedy som si ho kúpila používam veľmi často aj napriek tomu, že je dosť tmavý.....vydrží však pomerne dlho a som sním veľmi spokojná


Fialová....špirála na oči od Oriflame...VOLUME BUILD....je totálne perfektná...aspoň u mňa krásne oddelí, ale aj zhustí riasy a tiež predĺži riasy a naozaj vyvoláva efekt  umelých rias ako sľubuje....nie je to môj výmysel, kamoška sa ma opýtala či mám umelé mihalnice....takže rozdiel vidno určite


Dúhová......rozhodne paletka 100 kusov očných tieňov od ELF....samozrejme niektoré farby sú pigmentované slabo iné ale doháňajú ich stratu a vcelku som s ňou veľmi spokojná. S podkladom pod očné tiene každá farba urobí svoje.


                                                                                                                                                                      

IKA

Červená........ Pri červenej rozhodne volím lak od Astor - LACQUE DeLuxe, ktorý má nádhernú farbu, jemnučké trblietky a vyzerá naozaj luxusne, navyše mi na nechtoch vydržal najdlhšie zo všetkých lakov, ktoré som skúšala 


Oranžová.......Tu ma ako prvý napadne telový peeling od Dermacolu s belgickou čokoládou a pomarančom, ktorý vonia úžasne! :-)


Žltá.....................Kefka so Spongebobom, ktorá po stlačení tlačítka bliká tri minúty, akurát na umytie zúbkov, opäť mimo kozmetiku, ale veľmi som si ju obľúbila ;-)


Zelená................Pre mňa zelená znamená moju obľúbenú riasenku od Catrice – Sensitive Eyes, používam ju už mesiace a stále mi rovnako vyhovuje, nemenila by som za nič :-)


Svetlomodrá.......Tieto svetlomodré leukoplasty na detskú tému ma sprevádzajú životom posledných pár rokov, keďže mám stále nejaký úraz, alebo niekto okolo mňa, stále ich mám po ruke a sú navyše veľmi rozkošné! 
 

Tmavomodrá......Aj keď to nie je tak celkom dominantná farba na balení make-upu Rimmel, keďže je tam dominantná asi ten konkrétny odtieň, ale keď sa povie tmavomodrá, predstavím si z môjho kozmetického obsahu práve tento produkt spolu aj s podkladovou bázou, ktorá je súčasťou duo balenia. Vyskúšala som toho už dosť, ale tento make-up je pre mňa proste jednička.



Fialová................Tu načriem z iného súdka, ako fialovú si prvú predstavím moju žiletku od značky Venus - Breeze, pri ktorej nepotrebujete používať penu na holenie.

(Nechcela som vám tu fotiť moju žiletku, pretože mi to prišlo trošku nechutné :-D tak preto teda len takto názorne ;-) )

Dúhová...............Tu opäť nevolím kozmetiku, nakoľko nič dúhové ani nemám, väčšinou používam odtiene jemné, prirodzené až tmavé, takže pre mňa za dúhovú sú to LENTILKY :-D ja ich proste zbožňujem, stále ma poteší krabička so zvieratkom plná obľúbených čokoládových cukríkov.


Tak pekný zvyšok dňa a príjemný začiatok decembra,

Ela & Ika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára