nedeľa 28. júla 2013

TOP 5 - 29. týždeň

Prajem vám krásnu letnú nedeľu.

Po týždni som tu opäť s TOP 5 a keďže mi je tak teplo, že asi sa roztopím za chvíľu tak idem aj hneď na to =)

1.) Bowling....po dlhých rokoch som ho hrala opäť a jednoznačne jeden z najlepších športov na relax....možno raz keď okúsim golf bude tomu inak =) PS: guľa s ktorou som hrala mala potlač Supermana =D, ale ani tá mi veľmi nepomohla hoc som vyhrala mala som asi 8x za sebou zhodenú nulu =D


2.) Kilometrík na krytej plavárni......niet čo dodať fajná studená voda ľudí len tak trocha a v kľude si plávať a nič neriešiť....

3.) Výpredaj v DM......naozaj ma milo prekvapili a zohnala som toľko dobrých vecí za smiešnu sumu, že je to až neuveriteľné

4.) Mini sada Moschino Toujours Glamour.....objednala som si ju z netu obsahovala 5ml parfum a po 25ml telové mlieko a sprchový gél.....veľká chyba neovoňať vopred....strááášne korenistá absolútne mi nevoňala....ešte že mamke áno =D inak by šla do koša rovno...ak by ste ale mali v obľube korenisté tak som objednávala odtiaľto 

Zdroj
5.) Lopúchová voda.....možno to bude znieť divne, ale po odchode od kožného, ktorý mi zasa predpísal to isté na pokožku hlavy čo som mala minule a jasne som mu hovorila, že sa mi to vrátilo (ešte k tomu hriešne drahé) som dala na radu kaderníčky a kúpila si za euro lopúchovú vodu.....som maximálne spokojná a vy ktoré máte problém s pokožkou hlavy určite odporúčam....


Prajem krásny nastávajúci týždeň a o pár dní sa ozvem s ďalšou TOP 5. Prajem vám krásne slnečné dni a užívajte leta ak sa dá =)

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára