piatok 26. júla 2013

Catrice - Sensitive Eyes


Ahojte,
Dnes tu mám pre vás krátky článok, minirecenziu na riasenku od Catrice, Sensitive Eyes – Natural Touch Volume Mascara.
Som z nej úplne nadšená :-D Čo viac dodať.. ale nie, to by bolo veľmi krátke. Aj keď mám na túto riasenku naozaj len samé chvály.

 


Čo na nej zbožňujem:

+ keďže nosím kontaktné šošovky, neviem si ju vynachváliť, s inými riasenkami mám proste problém, že mi na ne oči citlivejšie reagujú, ale odkedy používam túto od Catrice, nemám žiadne problémy, oči ma neštípu, nič ma v nich nedráždi

(nevšímajte si prosím moje oko, to je tak, keď si zabudnem pred fotením vybrať šošovky a blesk mi s celkom prirodzenou zelenou farbou oka spraví toto :-D )

+ spraví úžasné riasy, určite nečakajte nejaký big objem, ale aspoň na mojich riasach pôsobí tento zázrak tak, že riasy krásne oddelí, nezlepujú sa a dodá im prirodzený objem, naozaj to oko vyzerá prirodzene, mihalnice sú mierne natočené, sú zviditeľnené, no proste super :-)

+ cena, kúpite ju asi za 3 eurá

+ krásny jemný dizajn

+ príjemné nanášanie

Taakže asi tak. :-D Keď potrebujem nejakých väčší objem, na čo si veľmi nepotrpím, prejdem oddelené riasy ešte riasenkou od Essence – Get Big Lashes. Ak máte citlivé oči alebo ste tiež nositeľmi kontaktných šošoviek, určite ju vyskúšajte, je oveľa šetrnejšia k vašim očiam. :-)

Prajem krásny zvyšok dňa,
Ika

1 komentár:

  1. máš pekné riasy,aj tie dolné,ja mám na každom oku iné a vôbec nie pekné :/ môžem si zato sama,ked som bola mladšia,som si ich neodličovala a mi povypadávali :( a po tej riasenke sa pozriem,mam jednu od catrice a sedí mi :)

    OdpovedaťOdstrániť