štvrtok 4. júla 2013

TOP 5 - 26. týždeň

Prajem vám krásny štvrtok,

aj keď trocha neskoršie ako zvyknem aj tento týždeň prichádzam s TOP 5 za predošlý týždeň. Udialo sa v ňom veľa zaujímavých a aj prelomových vecí v mojom živote. Tak kliknite na celý článok a v skratke prejdite mojim minulým týždňom. Vopred sa ospravedlňujem za málo fotiek.


1.) Promócie....jedna etapa života zatvorená....bude mi smutno za kamoškami....ubehlo to ako voda

2.) Narodeniny.....ak mám začať novú etapu života najlepšie je to aj s novým vekom....keď už začiatok niečoho nového tak poriadne =).....škoda že torta nebola =(

3.) Hotel Transylvánie.......po dlhej dobe zasa pekný animák čo ma zaujal =)

4.) Výpredaje....možno to poznáte.....v schránke lístoček s ponukou aká sa neodmieta.....uteráky za 1e doplnky do kuchyne za 0,50e pero za 0,02e.....a tak sme sa na jeden taký so sestrou vybrali....nechali sme tam tak 3e a odchádzali s náručou zbytočností....čo si budeme hovoriť....sme tam no a nekúp to =D



5.) Niečo na pohodičku, dobrú náladu či do auta....páči ? =)


Prajem vám pekný zvyšok týždňa a napíšte, čo ste pekné zažili vy =) hoc aj tento týždeň už =)

Papa

Ela

1 komentár: