pondelok 1. júla 2013

Prvé prázdninové nákupy



Prajem pekný deň,

lebo je naozaj pekný! Zbožňujem toto počasie, nie je ani horúco ani zima, pofukuje vietor. Nádhera.
Dnes som sa konečne vyhrabala z kníh a vybrala sa na nákupy. Najprv mi išlo len o základné veci, ale kým som prešla celé mesto, mala som plnú tašku. Myslím, že nemusím vysvetľovať. :-D Nemala som chuť na nakupovanie v obchodných domoch a okrem toho počasie ma dostalo. Naviac, nie je nič nad prechádzku po Hlavnej v KE a posedieť si chvíľu pri Spievajúcej fontáne.
 



Z toľkého nadšenia som si nakúpila samé potrebné veci, takže poďme na to hneď po poriadku.
Ako prvé som zašla do DMka, kde som si kúpila leukoplasty, klasika, moje obľúbené, lebo už som doma nemala ani jeden a ako prvú pomoc ich musím mať stále pri sebe, hlavne keď sa okolo mňa deje toľko úrazov. Kupujem si tieto detské, skvelo držia a naviac sú naozaj roztomilé a keď si ich niekto odo mňa vypýta, vyčaria mu úsmev na tvári. :-)


No a môj druhý úlovok je tento nádherne úžasne neopísateľne skvelo voňajúci telový peeling od Dermacolu, z ktorého som úplne nadšená.  Ešte som ho síce skúsila len na rukách (hneď ako som prišla domov), ale čokoláda a pomaranč si ma proste úplne získali. Balenie 150ml kúpite asi za 3 eurá.


Ďalej som sa zastavila v obchode Madal Bal, kde majú veci od výmyslu sveta, hlavne teda zamerané na ezoteriku, ale nájdete tam keramiku, sviečky, darčekové krabice a domáce potreby. Kúpila som si tam konečne lapač snov, pretože moje sny to je jedna veľká katastrofa. Často krát mám zlé sny a veľmi reálne a prebúdzam sa vyčerpaná. Takže uvidím ako sa osvedčí.


Predposlednou zastávkou bolo Tesco, kde som si konečne kúpila sluchátka, keďže sa mi staré pokazili. Stalo sa to najhoršie a to že jedno z nich nefungovalo, pre mňa je to ešte horšie ako keď nefunguje ani jedno. :-D Takže teraz mám tieto Memorex EarBuds a som úplne spokojná. V balení sú pribalené aj gumičky vo veľkosti S, M a L. 


V Tescu som si ešte vzala známy make-up od Dermacolu, nakoľko v Dmku majú len veľmi tmavé odtiene, z ktorých si nemáte šancu vybrať ak máte svetlý odtieň pleti ako ja.


No a tesne pred odchodom som sa zastavila v lekárni vypýtať si vzorku od Vichy SOS sady proti pupienkom, ktorá je úplne skvelá, určite si po ňu zájdite. Nájdete tam Čistiaci prípravok 3v1, ktorý môžete použiť aj ako masku. Z neho som úplne uchvátená už z minulej vzorky, preto som si zabehla ešte po jednu :-D, no a ďalej balenie obsahuje vzorky krémov Normaderm Hyaluspot, Normaderm Anti-ageing a Normaderm Global.


Takže tak, milé dietky
užívajte si prázdniny a tešte sa zo života,
Ika

2 komentáre:

  1. Jeej, tie vzorky vsetky zadarmo? Supeer, naposledy ma zasobili BB kremami, tak musim aj toto vyskusat, lebo moja plet silno bojkotuje leto tento rok :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nápodobne, popýtaj sa v lekárňach, ja som z tejto sady nadšená :-) Ika

      Odstrániť