utorok 4. júna 2013

TOP 5 - 22. týždeň

Prajem vám krásny utorkový večer.

Od kedy som preč zo školy vôbec neviem aký je deň. Pred chvíľou som si zapla markízu, že pôjde Modré z neba.....no šlo Búrlivé víno...ach jaj

Minulý týždeň bol veľmi hektický a hlavne štátnicový. TOP 5 sa bude niesť trocha v štátnicovom duchu, no nenechajte sa znechutiť bude tam aj niečo pekné.


1.) Štátnice....áno musím to dať na prvé miesto...neskutočné stresy pred a neskutočný kľud pri vstupe do miestnosti a vytiahnutí otázok...... 4xA hovorí naozaj za všetko.....hlúpi majú šťastie =D

2.) Štátnice deň druhý....už len ako doprovod a podpora kamoškám.....po úspešnom zvládnutí aj ich skúšok sme to oslávili pohárikom



3.) Kolotočééé.....boli u nás dve kolotočiarské rodinky....jedna nevydržala do štátnic, ale druhá áno =) a k tej sme šli so ségrou na kolotoč...boli tam detské, strašidelný dom a jeden polo dospelý a jeden parádny dospelácky =D no skôr pre odvážnych. Úplne peckový kolotoč s názvom HAMMER, keď sme naň šli myslela som si že sa len bude kývať ako hojdačka......opak bol pravdou.....šlo to dookola celých 360 stupňov a keď nás raz nechal dole hlavou visieť 10 sekúnd tak som kričala však to už púúúsť =D po jazde som si necítila telo od toho ako som sa v jednom kuse zapierala, aby som náhodou nevypadla...ak by ste mali v blízkosti túto atrakciu určite odporúčam ísť =)


Šípka ukazuje, kde sme sedeli


4.) 4té darovanie krvi....zakaždým sa po tom cítim úžasne =) neviem sa už teraz dočkať ďalšieho


5.) Výber šiat na promócie....neznášam nakupovanie....po tomto zážitku naozaj nie =( nikde nič čo by sa mi páčilo a hodilo a bolo v normálnej cene....aaaaa len nervy


Aký ste mali týždeň vy ? A čo kolotoče ? Máte nejaký obľúbený, ktorý by ste odporučili ? Určite napíšte =)

Pekný týždeň praje

Ing. Ela =)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára