pondelok 22. apríla 2013

TOP 5 - 16. týždeň

Prajem krásny pondelok,
dúfam, že škola, práca alebo iná aktivita vám dnes šla od ruky :)

Dnes nebudem naťahovať a idem hneď na TOP 5 minulého týždňa.

1.) Keď je niečo všedné zrazu pekné. Pred školou máme hneď obytné domy a keď som popri nich minule prechádzala zaujalo ma to, ako stačí málo a niečo obyčajné je zrazu neobyčajne pekné.

2.) Horor v kine.... tak áno zasa som bola na horor v kine, tentokrát to bolo ale viac hnusné ako desivé čiže ak máte radi krvák tak mrknite Evil Dead  + výborné nachos so syrovou omáčkou...lepšie jak popcorn

3.) Hamburger u Beniho.....neviem si pomôcť, ale zbožňujem také tie stánkové hambáče

4.) alergia...skaza moja...kýcham jak kôň celý deň
Zdroj


5.) dopísaná diplomovka....jupííí už len zviazať odovzdať a začať sa učiť na štátnice :/

aký ste mali týždeň vy ? na čo si radi spomeniete ?
pekný týždeň

Ela

2 komentáre:

  1. na evil dead som chcela ísť s frajerom-musím mu to pripomenúť :)) dp mam uz takmer hotovu aj ja,čakam este na posledné vyjadrenie od školitelky.a učiť som sa už začala,ale je mi na grc ked si spomeniem,kolko toho je.kedy máš štátnice?alrgiu mám aj ja,ale len takú slabšiu,chvalabohu.

    OdpovedaťOdstrániť