piatok 11. októbra 2013

TOP 5 - 40. týždeň

Prajem vám prijemný piatok.

Som tu zasa s TOP 5 kou . Priblížim vám môj minulý týždeň a dúfam, že váš bol pokojný a pekný. Prajem vám pekné čítanie a prezeranie fotiek =)



1.) Dedko slávi 80 rokov.........určite to sem patrí a ja mu strašne gratulujem a dúfam, že tu snami bude ešte veľmi dlho =)

2.) Letecké múzeum v Košiciach........kto ste z Košíc alebo okolia určite sa oplatí prísť na mini výlet......vždy prvú nedeľu v mesiaci je vstup voľný a myslím, že by ste to mali využiť nakoľko pomimo je vstupné podľa mňa troška pre dospelú osobu premrštené (3,50)........inak chválim veľmi......








3.) Rodinné oslavy a výborne jedlo.......prvé nemusím, ale to druhé mi to vynahradí =D



4.) Semtex.....ale nie obyčajný ale limitka s príchuťou šampanského.....nič lepšie a povzbudzujúcejšie som doposiaľ v práci nepila

5.) Medová torta.......či už Marlenka alebo iný podobný medovník

Aký ste mali týždeň vy ? Zažili ste niečo pekné ? Určite napíšte budem rada.

Pekný zbytok týždňa

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára