streda 25. septembra 2013

TOP 5 - 38. týždeň

Zdravím vás,
dnes vám prinášam zhrnutie minulého týždňa. Keďže bol tak viac pracovný ako oddychový veľa sa toho neudialo, no aj napriek tomu som vybrala 5 vecí, ktoré tento môj týždeň charakterizujú.


1.) Potulné mačky.......je celkom príjemné, keď aj v meste vidíte milý život po ceste do práce......

2.) Tortilla Chipsy....neviem prečo, ale zasa ma to chytilo =D

3.) Dermacol kompaktný púder....nie nie nie nie nie ešte raz nie.....

4.) Čokoládky Animal Kingdom od Kraš......moja naj naj najobľúbenejšia najjemnejšia čokoládka

5.) Predvádzacie akcie v OC......Maximálne ma otravuje, keď ma niekto láka na svoje produkty a možnosť ich vyskúšania.....nie nie nie naozaj to nechcem

Prajem vám, aby zbytok týždňa u vás prebehol v poriadku a kľude

Ela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára