utorok 12. februára 2013

Objednávka ELF - pokračovanie




Tadá, nový článok na svete.
Dnes vám poviem niečo o mojej časti elfovej zásielky. Dva štetce. Jeden lepší než druhý.


A to doslova. Tým lepším je štetec z rady Studio a to konkrétne Complexion Brush na nanášanie púdru, lícenky alebo bronzéra. Ja s ním nanášam make-up od essence Soft Touch Mousse, ktorý som už spomenula v tomto článku. Keďže je taký penovo-tuhý, bola som zvedavá, či mi ho štetec dobre rozotrie a bola som až prekvapená ako to dopadlo. Vyzerá to oveľa lepšie, ako keď som si ho rozotierala len prstami a navyše ten pocit! Pretože tento štetec je veľmi ale veľmi jemný, doslova vás pohladí po tvári. Takže u mňa veľká spokojnosť. Skúšala som nanášať aj obyčajný púder, na ktorý je tento štetec vlastne určený a odviedol rovnako dobrú prácu. :-)










Druhým štetcom je štetec z rady Essential – Essential Defining Eye Brush, teda zaoblený aplikátor na očné tiene. Čo sa týka funkcie, spĺňa to, čo má, pekne rozotrie očný tieň tam, kam chcete Výhodou je aj to, že je zaoblený. Nevýhodou je, že nie je tak hladký ako prvý štetec. Možno je to tým, že už som si zvykla na luxus prvého štetca :D ale aj tak sa mi zdá dosť ostrý. Samozrejme, nie je to žiadna katastrofa, z jednej strany to tak má byť, aby na štetci ostalo to, čo má, ale na druhej strane by som brala o niečo jemnejší štetec. Tak možno nabudúce. Každopádne, mám konečne celkom schopný štetec, takže som spokojná.

Máte nejaké skúsenosti s aplikátormi? Aby som sa mohla inšpirovať na budúcu kúpu.

Pekný deň, Ika

6 komentárov:

  1. Mozno sa zjemni ked ich budes prat..postupom casu. Mne sa to tak stalo pri jednych stetcoch ktore som dostala. Na zaciatku boli drsnejsie ale postupne pranim ostali jemnejsie :-)
    Inak ja mam stetec od Elf na nanasanie make-upu a je super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu ohľadom prania, snáď sa podarí ;-) a ten na nanášaniu make-upu som vlastne chcela ako prvý, ale keďže nebol dostupný, vzala som tento, ale som spokojná :-)
      Ika

      Odstrániť
  2. od elfu ešte štetce nemám...no tie čo mám, s tými som spokojná :) väčšinou si na tie na oči až tak nepotrpím, pretože to je tak minúta, čo ich používam pri líčení :D inak to mám s napr. kabuki štetcom :) ten mám rada taký hebký ako vravíš

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pravdupovediac, pokukovala som aj po kabuki, ale financie sú momentálne obmedzené :-D

      Odstrániť
  3. Z elfu objednávám celkem často. Ten štěteček do koutku mám také, a bohužel s ním mám špatnou zkušenost. Po prvním umytí se mi rozpadl na dvě části. Kovová část se oddělila. Není to nic hrozného, přilepila jsem to zpět, ale i tak je to známka, že bylo něco špatně :-) taky mi trošku pelichal :) ale černá řada je uplně dokonalá :-) u mě na blogu je pár recenzí na jejich výrobky :-)
    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ten môj zatiaľ vydržal asi týždeň, vyzerá ešte celkom k svetu, uvidíme, koľko sa dožije a súhlasím, čierny je perfecto! ;-)
      Ika

      Odstrániť