streda 14. novembra 2012

Transformátor očných tieňov


mám pre vás možno novinku, niektoré to poznajú niektoré možno už aj vlastnia
tradá......Transformátor očných tieňov....
keď som to prvý krat na stránke elfu videla divila som sa ceklom ze čo to jetaká som bola zvedavá, že som si to pred Vianocami objednala


balenie je úžasné, krásne, elegantné čierna krabička a vnej sa skrývajúca elegantná čierna kazeta so 4 farbami transformátorov vyzerá úžasne + šteteček na nanášanie rovnako čierny
cena je 4E



po otvorení na vás vykuknú 4 bledunké tiene s nádychom zelenej, orandžovej, ružovej a modro-fialovej
troška ma to šokovalo ale po nanesení a vyskúšaní je to geiálne
dá sa to používať pod, nad očné tiene aj samostane


keď vás omrzí nejaký tieň hodíte naňho jeden z týchto a dáte mu iný nádych
po nanesení sa od neho krásne odráža svetlo
chcela som vám to ukázať nejako aby to bolo vidno poriadne aj keď sa to dofotí
použila som teda čiernu ceruzku ako podklad


naniesla som ich zaradom zľava do prava pre porovnanie
myslím, že mi dáte za pravdu ak poviem, že to vyzerá super
zo svetlunkej farby je zrazu krása perlová


HODNOTENIE

BALENIE 5/5
VÝDRŽ 5/5
FARBA 3/5 (bez tmavšieho podkladu pôsobí ako rozjasňovač)
CENA 5/5

SPOLU 18b (VEĽMI DOBRÝ PRODUKT)

ak máte stýmto produktom aj vy skúsenosti, alebo sa to chystáte objednať no váhali ste a chcete sa niečo opýtať len napíšte rada odpoviem

Ela

PS: článok je presunutý z pôvodnej stránky revise

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára